Pagina's

zondag 1 september 2024

Jij bent jarig!

 Hoi allemaal,

Enthousiast begon ik aan mijn kaartje met de leuke sketch van cheerfulsketcheschallenge toen ik er achter kwam dat ik weer een dag te laat was haha. Ik laat hem natuurlijk gewoon zien. Dit kaartje is voor mijn achternichtje die vandaag jarig is. Lotte is 5 geworden en ze hebben een hondje wat hierop lijkt.

Plaatje is van Daantje en het papier is van MD. De vlaggenlijn is van Joy!Crafts en de tekst is van Sl.


En ik zag net dat ik een 3e plaats heb gehaald met mijn schudkaartje

 

Fijne dag!



13 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje voor je achternichtje, jammer dat je net te laat bent...
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje met het leuke hondje, zal ze super vinden!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het schattige plaatje en de leuke details
    gefeliciteerd met je topper
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is super schattig voor Lotte en tja te laat, herken ik ook hoor!
    Leuk hè je topper bij K&K! Fijne zondag verder Caroline,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! Mooi die gerafelde randjes.
    Gefeliciteerd met je top plekje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart met het schattige plaatje. Gefeliciteerd met je topper!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt voor een jarig meisje, gefeliciteerd met je topper,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart met dit leuke plaatje. Gefeliciteerd met je toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk kaartje, en te laat, wat jammer nou. Maar niet minderleuk natuurlijk. Gefeliciteerd met je topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schattig kaartje met het hondje voor de jarige en gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jammer dat je net te laat bent. Het is een heel leuk en schattig kaartje!!! Proficiat met je topper... Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat leuk voor Lotte! Je kaart is schattig met dat hondje! En van harte met je topper!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline