Pagina's

donderdag 14 september 2023

Kerstkaartje(s) week 37

 Hoi allemaal,

De vakjeskaarten zijn helemaal in en worden vaak opgebouwd in laagjes, heel leuk! Ik had er nog een aantal in mijn mapje die 'gewoon' zijn. De 1e is met de mal, tekst en papier van MD gemaakt, plaatje van Yvonne, bomen van Ali. De wegwijze naar de noordpol is van Joy!Crafts.


***

De 2e is ook met de mal van MD gemaakt, papier van Maja en de tekst is van Noor!Design net als de lantaarn en de poinsettia's.

 
***

De 3e is ook met de vakjes mal en papier van MD, plaatjes van Syta en de teksten zijn ook van MD.



Deze kaart doet mee bij:
52weekstochristmas

Fijne dag!


 

21 opmerkingen:

  1. Ze zijn alle3 schitterend Caroline!
    De huisjes op mijn labelkaart van vandaag zijn uit een boekje van de action…als je het precies wil weten kan ik het opzoeken voor je 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie kerstkaarten Caroline.
    Stuk voor stuk juweeltjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie serie kaartjes met de layout mallen leuk dp en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn stuk voor stuk schitterend, die vakjes kaarten blijven leuk om om te maken..
    Gezellige dag vandaag , leuk dat je er weer bij net met een wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Drie leuke kaarten met al die mooi opgevulde vakjes en plaatjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drie hele mooie kaarten met al die opgevulde vakjes! Vooral de onderste vind ik erg mooi!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk alledrie je kaartjes…ze blijven idd erg leuk en zie er ook veel voorbij komen!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Drie kaartjes nog wel Caroline....en ze zijn allemaal even mooi!
    Handig he die mapjes met voorraadkaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vakjeskaarten. Je kunt daar zo lekker mee combineren. Zelf vind ik ze zelf op deze manier mooier dan die met diepte er in.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt hele mooie kaarten weer gemaakt, Caroline. Gave mallen zijn dat ook. Ziet er altijd gezellig uit met al die vakjes.
    Fijne avond gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou het zijn alle drie plaatjes om te zien Caroline. Heel mooi zoals je steeds alles op elkaar afgestemd hebt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 3 schitterende kaarten, Caroline!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die vakjes kaarten blijven mooi, op welke manier je ze dan ook maakt.
    Die van jou zijn dan ook allemaal prachtig.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie serie heb je gemaakt, ze blijven leuk de "gewone" vakjeskaarten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige serie kerstkaarten heb je gemaakt, totaal verschillend maar allemaal even mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk. Die ronde mal is ook echt gaaf! Ik heb ze allebei ook. Vaak vergeet ik ze weer als ik ze gebruikt heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn alle 3 superleuk!
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo, maar liefst 3 kaarten in 1 blog. Leuk gedaan, Caroline! Die met de etenswaren vind ik erg leuk, ik hou van dat soort plaatjes. Maar de andere zijn ook erg leuk, mooi papier heb je gebruikt.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke serie !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik had deze drie mooie kerstkaarten even gemist…. Ze zijn erg mooi. Je hebt de vakjes erg leuk opgevuld op alle drie de kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline