Pagina's

zondag 12 maart 2023

Annerieke was ook jarig!

 Hoi allemaal,

Gisteren heb ik een heerlijke dag gehad! Eindelijk sinds jaren weer uitgebreid mijn verjaardag kunnen vieren met familie en vrienden! Veel geld gehad want ik ben aan het sparen voor een nieuwe naaimachine. Mijn pfaff die ik nu gebruik is al ruim 35 jaar oud, doet het nog goed maar door het elke dag intensief gebruiken heeft hij ook veel en vaak onderhoud nodig. Ik wil dus nu het liefst eentje met een zwaardere motor die elke dag gebruikt kan worden. Verder wel wat leuke knutselspulletjes van Nicolette (NATUURLIJK) en een mooie variotang en drukkertjes van mijn man.

Maar wie er ook gisteren jarig was, dat is Annerieke (niet meer op blogger). We zijn van hetzelfde bouwjaar hihi. Dit kaartje heb ik naar haar gestuurd.

En ik heb een hoop kaarten gehad, veel van jullie heb ik al bedankt. Voor diegene die ik nog niet heb bedankt, bij deze! Binnenkort zal ik alle kaarten laten zien.

Ook heb ik nog gewonnen met mijn kerstkaartje van donderdag bij GirlzCreativeChristmasblog:

Fijne avond!



12 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je je verjaardag weer eens uitbundig hebt kunnen vieren.
    Je naaimachine van 35 jaar oud mag ook wel een keer met pensioen; hij heeft zijn diensten wel bewezen😊.
    Je kaart voor Annerieke is écht prachtig.... mooie kleurencombinatie.
    Proficiat met je topper!
    Je kaart hieronder is trouwens ook een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Caroline en wat fijn dat je zo'n gezellig feestje hebt gehad en lekker verwend bent natuurlijk. Dat is een mooi cadeau om voor te sparen en zeker als je zo goed kunt naaien. Je felicitatie-kaart voor Annerieke is een plaatje, heel voorjaarsachtig met die leuke plaatjes in zachte kleurtjes. Geniet nog maar lekker na.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart. En je bent goed verwend op je verjaardag. Ga maar gauw met je nieuwe spullen aan de gang.
    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog van harte gefeliciteerd Caroline, fijne dat je het weer ouderwets gevie d hebt en een nieuwe naaimachine zal vast héél welkom zijn. Mooie kaart voor Annerieke.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart voor de jarige Annerieke.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Ook een leuke kaart.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je voor Annerieke gemaakt. Fijn dat je een mooie verjaardag had. Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om te horen dat je genoten hebt van je verjaardag en fijn verwend, kun je er weer een jaar tegen hihi. Leuke kaart voor de andere jarige en gefeliciteerd met je winnende kaartje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat fijn om te lezen dat je zo'n gezellige verjaardag hebt gehad en zo bent verwend
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de ticket mal leuk dp en leuke details heb je gebruikt
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je voor Annerieke gemaakt, fijn dat je zo verwend bent met post, geld en cadeautjes..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart maakte je voor Annerieke. En was gezellig om je verjaardag weer te vieren. Nu snel met je nieuwe malletjes aan de gang, hihi.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart in deze kleur! Een gezellige verjaardag was het voor je lees ik altijd fijn dat jet weer als vanouds kon vieren.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline