Pagina's

donderdag 5 januari 2023

Kerstkaartje week 1

 Hallo allemaal,

De 1e kerstkaart weer plaatsen omdat het donderdag is. Ik heb nog een hoop van verleden jaar in mijn mapje en omdat ik nog niet veel zin heb om te freubelen eentje uit de voorraad. Heel veel kerstbomen op te zien dus kan hij meteen meedoen met de challenge van 52weekstochristmas

Deze kaart doet mee bij:
52weekstochristmas (wekelijkse kaart)
cardz4guyz
creativecraftinguncles
carabbiemomentsofcraft 
papercraft-challenges
Kerst/Christmas
christmascardsallyearround  

En leuke reacties op de dure postzegels. Natuurlijk is het mijn hobby en wil ik daarin geld steken maar ik blijf het wel moeilijk vinden om onder de 20 gram te zitten, ik wil er ook graag veel op doen. Wel vind ik de tip van Wilma handig. Een enkele kaart maken met een evt. een standaard. Ik ga het eens proberen of dat lukt.

Fijne dag!


30 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart Caroline. Succes met de uitwerking van de enkele kaarten!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie ronde kaart. Leuke plaatjes heb je er op verwerkt. Handig dat er nog wat kaarten in je mapje staan. Dan kun je toch iets plaatsen als je niks nieuws maakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de ronde layout, leuke plaatjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gezellige kerstkaart in dat ronde model Caroline. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie gezellige kaart! Mij gaat dat niet lukken kaarten versturen met maar 1 postzegel, het papier van de Action is best wel dik dus daar moeten al gauw 2 zegels op.
    Groetjes en de beste wensen voor 2023, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Caroline! Ja, die dure postzegels is niet leuk. Ik heb vorig jaar nog even een flinke voorraad ingeslagen, blijven toch geldig...
    Maar goed idee om inderdaad enkele kaarten te maken, wie weet!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart, fijn toch wat voorraad!!
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging kerstbomen op je kaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie collagekaart.
    Wat ik doe om gewicht te minderen is als ik meerdere lagen op elkaar plak in het midden wat wegsnijden/stansen, dat scheelt meteen ook papier wat je weer op een andere kaart kunt gebruiken.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kerstbal kaart met de verschillende plaatjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstkaart, die vakjes blijven zo leuk, dan kun je veel zien op je kaartje. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Caroline, deze kaart. Je kunt er veel op kwijt, deze mal. Heel mooi gedaan dit!
    Nog een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie ronde kerstkaart. De vakjes mooi gevuld met deze leuke plaatjes. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi kaartje met deze stans van MD. Leuk al die plaatjes en gezellig met al die kerstboompjes! Fijn dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi deze kerstkaart met die mooie ronde mal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een prachtige kerstkaart Caroline!!
    Wat een mooie kleuren hebben de plaatjes en het dp.
    Ik ga ook proberen om mijn kaarten wat lichter te maken. Het zal niet meevallen, maar de postzegels worden wel erg duur en twee tot drie stuks op een kaart is wel wat veel van het goede.
    Nog de beste wensen voor 2023.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuke kaart. En handige tip om de kaart enkel te maken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie plaatjes heb je op je kaart gebruikt. Super!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooi kerstkaart en de tip van Wilma ga ik ook eens overwegen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great collage card, full of wintery Christmas scenes. Thanks for joining us at Cardz4Guyz. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. geweldige kaart. Zeer mooi. bij Girlz Creative Christmas kan je meedoen met kerstkaarten tot zaterdag. Thema deze week is Gnomes.
    Very nice card.
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hihihi... dus toch geen CAS? Deze kaart is trouwens heel gaaf! Jammer dat je de zin om te gaan freubelen nog niet kunt vinden. Wel aan het naaien?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fantastic tiled card...and done on a circular card!! Trees and color combo are perfect for our "winter" challenge over at Cardz 4 Guyz!! So glad you joined the fun & played along with us!! Deb Horst, DT #C4G312

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kerstkaart Caroline!
    Ben vandaag ook voor het eerst weer is op mijn blog te vinden.
    Las net je berichtje over dat de postzegels zo duur worden...Ben het met je eens en dan maar klagen dat de mensen geen post meer versturen. Een enkele kaart zou een oplossing zijn maar ik doe het eigenlijk nooit denk altijd staat zo goedkoop 😉. Ik ga gewoon nog kaartjes versturen vind echte post zoveel leuker .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kerstkaart Caroline.... leuke kleuren.
    Wat is deze mal toch veelzijdig. Je ziet 'm best veel op blogs, maar zulke verschillende kaarten allemaal. Geweldig!
    Ik vind het ook écht een uitdaging om onder 20 gram te blijven.... ga ook enkele kaarten proberen; dank je wel voor het delen van Wilma's tip!
    Jaren geleden heb ik al eens een mail naar PostNL gestuurd over het steeds verhogen van de frankering. Ik gaf aan dat er steeds minder mensen post zouden versturen omdát de postzegel te duur werd. Ik kreeg als antwoord dat ze de postzegel wel duurder moesten maken, omdat er steeds minder post verstuurd werd....🙄🙈. Wat een logica 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Handig uit de voorraad, ik moet er ook even inkomen en zeker met kerstkaarten ben ik even klaar….deze van jou is prachtig en super voor de challenge maar helaas viel je niet in de prijzen…xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline