Pagina's

zondag 14 augustus 2022

Zomerse verjaardagen

 Hallo allemaal,

Ik woon in een hoekhuis en daar waait het eigenlijk heel vaak. Niet altijd leuk maar de afgelopen dagen is het heerlijk vertoeven in de tuin. Maar van mij mag het wel iets minder warm worden.....

Afgelopen vrijdag ben ik naar Rockanje geweest naar mijn nichtje die jarig was. Zij heeft een huisje daar op de camping dus voor mijn schoonmoeder (haar oma) ook wel leuk om even daar heen te gaan. Dit kaartje had ik voor haar gemaakt, ze moest er erg om lachen en vond hem heel leuk. Weer eens wat anders zei ze haha
Het papier is van MD, de koffiebeker van DDBD, teksten van Ali en het plaatje is een Sweetie van Gerda die op een wobble zit.

Deze kaart doet mee bij:
carlinskaartenparadijs
mixitupchallenge

***

En de man van mijn andere nichtje is vandaag jarig. Jullie zien wel hoe oud hij is geworden denk ik. Hier papier van Noor! Design gebruikt met plaatje van Syta, tekst van Card Deco en de basis is een mal van DDBD

 Deze kaart doet mee bij:

Vanmiddag komt Evi en die blijft weer een nachtje slapen. Ik denk dat ik de schelp van de zandbak maar lekker vol doe met water. Misschien dat ik er stiekem wel even bij ga hihi

 Fijne dag!


 

 

23 opmerkingen:

  1. Caroline, wat zijn ze allebei mooi! Het 'broodplankje' ziet er heel uitnodigend uit...
    Lia xx (ook als DT S4F)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, Caroline! De 2e vind ik de mooiste, zeker voor een verjaardag als deze!
    Veel plezier met jullie Evi! 😍
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaarten Caroline.
    Het broodplank is mijn favoriet.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee mooie kaartjes in een leuke vorm, en beide met lekkers erop.
    Prachtig gemaakt Caroline.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei superleuk gemaakt weer en de broodplank is wel heeeel gaaf hoor!
    Gezellig hè zo’n kleintje in huis…Tim logeerde gister ook een nachtje bij ons voor het eerst, ging prima gelukkig!
    Groetjes en plezier, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat twee leuke kaarten heb je gemaakt. Zeker lekker dat je wind in de tuin hebt nu..
    Veel plezier met Evi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee mooie kaartjes, Caroline.
    Was het lekker in de schelp samen met Evi?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie kaarten Caroline. Een andere vorm dan rechthoek of vierkant geeft een kaart altijd iets extra's.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn alle 2 zo leuk geworden. En zo gezellig dat Evi er weer is. Lekker genieten.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk om oma mee te nemen! We hebben soms niet in de gaten hoe goed ze dat doen, om kleinkinderen te zien. Tenminste nu ik zelf oma ben snap ik het!
    Je kaartjes zijn beiden heel mooi!
    En heerlijk samen in het water. Willemijn wilde de schelp meegeven toen Jesse kwam, maar we hebben een zwembadje gekocht bij Action voor 4.99. En een lol had Jesse! Hij is zo vrij in het water.. Veel plezier met Evi...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zijn 2 hele mooie feestelijke kaarten Caroline, leuk de gnome op een koffiebeker en in roze uitvoering en de kaart voor de 40 jarige jongeman zal zeker ook in de smaak vallen met al die lekkere dingen erop…hadden jullie lekker gebadderd samen? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaartjes vooral de eerste vind ik erg leuk met de grappige kabouter
    wel je zwemband om doen hoor als in het badje gaat haha
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulously created cards!! Thank you for joining our challenge at Four Seasons!
    Diane FS Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Four Seasons}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaarten. Gezellig dat je weer met Evi kunt genieten!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten voor de jarigen, zullen ze zeker weer heel blij mee zijn.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke, vrolijke kaart voor je nichtje, geweldig hoe de gnome met de beker passen op de grote beker. Je kaart met de snijplank ziet er heerlijk uit.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. very fun, thank you for joining us at Crafty Gals Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super leuke kaart
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele leuke kaart en zo mooi gemaakt.
    Knap gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze "Alles Mag" challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Ook de andere kaart heb je mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thanks for joining us at The Unicorn Challenge Blog for our "Summertime" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fabulous masculine card and love the tag! I love the pink card also!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT (owner)
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such wonderful art, Caroline. Thanks so much for sharing with us at The Four Seasons Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Love work. Beautiful design. Thank you for joining us at Through the Craft Room Door this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline