Pagina's

maandag 4 juli 2022

Terug van vakantie!

 Hoi allemaal,

Na 2 weken mooi weer in Bourgondië, genieten we deze week thuis ook nog even verder. Zoals jullie misschien wel weten mag ik altijd 1 tas met knutselspullen meenemen en die is goed gebruikt. Ik heb heel wat kerstkaarten zitten maken. Heerlijk na een wandeling 's middags met een drankje lekker aan de knutsel, dit is mijn ultieme ontspanning. Ook lekker met een boek in het zonnetje is echt vakantie! 

Nu laat ik even wat kaartje zien die tijdens mijn vakantie naar verjaardagen zijn gegaan. De 1e was voor mijn vriendin. De leuke tag van MD gebruikt met het mooie papier van Craft o'clock. Hier hoef je verder niet veel bij te gebruiken.

Deze kaart doet mee bij:
girlzcreativecrafts
papercraft-challenges
ttcrd 
mixitupchallenge

***

De 2e kaart ging naar mijn schoonzus die in het oosten van het land woont maar zodra ze de zee ruikt..... Dus voor haar ook een echte zomerse kaart met weer het mooie papier van Craft o'clock. Ook de slimlinemal van MD gebruikt. De tekst is ook van MD.

Deze kaart doet mee bij:
friendship-challenge
hobbyshopveldmaat
hobbyvisiondt
de-egel  

***

De 3e kaart ging naar het nichtje van Ed en Eline. Ook weer de tag van MD gebruikt net als de stempeltekst. Oud papier van Decotime?, ijsjes van Card Deco, zonnebril  en hoera van Joy!craft,    

 
***
 
De laatste is een cadeaukaartje die naar een vriendin is gegaan. De tekst is van Mariannde Design, papier is van de Action.
 

Vandaag kwam Evi ook weer, volgende week 6 weken vakantie dus nog even volop genieten vandaag! En omdat Arie ook nog vrij is deze week zijn we al lekker bij de kinderboerderij geweest.
Verder deze week nog even lekker alles op pauze zetten!
 
Fijne dag!
 

 

33 opmerkingen:

  1. ALL your projects are pretty, each one uniquely created! Thank you for joining our challenge at Four Seasons!
    Diane FS DT {Nellies Nest}
    {Four Seasons}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een heerlijke vakantie, Caroline. Heb ook al moois voorbij zien komen op Insta.
    Je hebt ene paar prachtige zomerse kaartjes kunnen maken.
    Nog even lekker nagenieten, en dan ook nog met Evi erbij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a cool elephant all ready for summer! Thank you for sharing your wonderful tag with us at Four Seasons!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your projects are wonderful.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tags Caroline, bent lekker relaxed bezig geweest lees ik!
    Fijn dat jullie hebben genoten in Frankrijk…blijft een mooi land hè!
    Groetjes Ellen G

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes gemaakt . vraag me af hoe groot is die tas die meegaat.
    Weet meestal niet wat ik mee moet nemen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad. Snel maar weer een keer afspreken.
    Mooie kaarten heb je allemaal gemaakt.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal leuke kaartjes! Geniet nog verder van je vakantie - Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt weer leuke kaarten gemaakt. De labels zijn ook zo leuk. Ik heb er vandaag ook weer wat kaarten mee af gemaakt. Fijn dat jullie een geslaagde vakantie hadden. Ik vind het knap dat je zo fijn kan knutselen in je vakantie. Het lukt mij niet. Ik lees dan veel . Ook leuk want daar gun ik me thuis geen tijd voor. Fijn dat je veel kerstkaarten hebt kunnen maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie. En nu nog lekker thuis genieten.
    Wat heb je een mooie kaarten gemaakt. De meeste lekker zomers. Past goed bij je vakantie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt vier hele mooie kaarten hier Caroline en alle 4 heel anders. Craft O'Clock is óók prachtig papier, dat heeft inderdaad niet veel meer nodig.
    Nu weer 'n beetje wennen! 'n Hele fijne week verder, geniet er nog even van.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat jullie zo genoten hebben Caroline. Fijn dat je samen nog een weekje thuis hebt. Je laat 4 mooie creaties zien, allemaal met mooie details. Zal vast weer fijn geweest zijn om Evy te zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo te lezen hebben jullie lekker genoten van de vakantie en nu thuis nog nagenieten van alles en natuurlijk van Evi.
    Je bent weer goed creatief bezig geweest, het zijn allemaal prachtige kaarten geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.
    Je kaarten zijn weer prachtig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je zo hebt genoten van de vakantie. Je hebt ook nog erg mooie kaarten gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke kaartjes heb je gemaakt voor de jarigen. En aan de knutsel in de vakantie, dat hoef ik niet te doen, ik weet zeker dat ik dan telkens iets mis wat ik dan net niet bij me heb☺️. Maar lezen doe ik dan wel weer of borduren. Geniet er nog even van! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De eerste 2 kaarten zijn prachtig met het mooie dp van Craft o´clock. Maar ook de andere 2 zijn leuk geworden. Fijn dat je zo genoten hebt op vakantie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Popsicles definitely say summer to me! Love the cute Ele and sunglasses too! Thanks for playing along at Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie serie kaartjes leuk met al de frisse kleurtjes en zomer thema
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I love all your cards! The card with the little elephant in sun glasses is just perfect for our Challenge at Four Seasons! Thanks for joining us!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je leuke kaartjes gemaakt Caroline!
    Fijn dat jullie zo hebben genoten van de vakantie en thuis verder gaan met genieten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke serie met verjaardagskaartjes Caroline!
    Geniet nog maar even van jullie vakantie.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn dat jullie terug kunnen kijken op een mooie vakantie. Mooie zomerse kaarten heb je voor de jarigen gemaakt, en een leuke cadeaukaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jullie hebben heerlijk genoten zag ik op de mooie foto’s en filmpjes Caroline,fijn!
    Ik heb je kaarten allemaal ingezoomd zitten bekijken en wat zijn ze stuk voor stuk mooi met prachtige details en mooi papier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Very pretty makes! I’m partial to the elephant, pretty cool with the heart glasses, even though I’m not a purple fan. Thanks so much for joining us at Krafty Chicks Challenge this week.
    Diane - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie serie Caroline. Nog even lekker nagenieten!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaarten Caroline. Bij ons zit de vakantie er ook al weer op. Nu hebben we de hele zomer nog om nat te genieten. Heerlijk!
    Dank je wel voor je deelname met je bloemenkaart!
    Lieve groetjes, Monique DT Knutsels en Kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt tijdens je vakantie Caroline, je laatste kaartje met de bloem is ook heel gaaf geworden, bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt tijdens je vakantie Caroline, je laatste kaartje met de bloem is ook heel gaaf geworden, bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke kaartjes laat je zien! HIHi ik had de knutselspullen ook bij mij, maar geen kaart gemaakt. Ik pakte vaak een borduurwerkje of haken en dat was ook fijn. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wonderful creations, Caroline. Thanks so much for playing along with us at The Four Seasons Challenge Blog. Please visit again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Eine wunderschöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Friendships und viel Glück.

    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke kaart heb je gemaakt voor onze zomerbloemen challenge bij Knutsels&kadootjes.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT-K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline