Pagina's

zaterdag 23 april 2022

Labelkaartjes

 Hoi allemaal,

 Ik vind de labelmal van MD echt geweldig! Heb er al een aantal kaartjes meegemaakt en ik wilde deze 2 nog even laten zien. De eerste is een echte dames/meisjeskaart met een leuk plaatje van Daantje. Teksten zijn van MD en Jopy!Crafts. De rondjesmal onder het plaatje is ook van Joy!Crafts.

Deze kaart doet mee bij:
 
 ***

Het tweede kaartje heb ik opgebouwd met nieuwe malletjes, de parfumflesjes en de tasjes van MD. Ook de eifeltoren van ALi mocht op de kaart. Het papier is van de Action. Het kaartje is niet helemaal mijn idee, het idee zag ik in de folder van MD.

 Deze kaart doet mee bij:
cardz4galz

Fijne dag! 



12 opmerkingen:

  1. Je hebt weer 2 mooie kaartjes Caroline. En 'n beetje van jezelf en 'n beetje van MD is ook niet erg, toch? Hele mooie stansmalletjes heb je er op.
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee leuke labels Caroline, de eerste is echt helemaal in jouw eigen stijl, maar het is ook leuk om iets anders te proberen en te laten zien, en dat is je goed gelukt met deze leuke kaart! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie labels met het leuke dp en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige labels Caroline!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt twee hele mooi kaarten met deze leuke label mal gemaakt. Ik hou er ook van. Zoveel mogelijkheden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke labels laat je zien met gave details…top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes met die labels, de onderste heeft door het goud een chique uitstraling.
    Groetjes rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke labelkaarten Caroline, vooral de onderste vind ik erg mooi opgebouwd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn alle 2 zo leuk Caroline.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie labelkaarten, Caroline. Die mal blijft bij mij ook favoriet (heb hem toevallig vandaag ook weer gebruikt voor een DT kaart in mei).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat leuk Caroline. Ik vind de onderste erg leuk! Mooi samengesteld.
    Voor een jonge dame zeker heel aansprekend, denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje voor een jarige Jet! Gezellig dat je meedoet bij Daisy Chain Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline