Pagina's

zondag 6 maart 2022

Vitamine B-eterschap + oproepje

 Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje met een nieuwe DDBD mal, de snoeppot. Ik vertelde al laatst dat Gerda ook vaak live uitzendingen doet en tja... dan wil er nog wel eens teveel in je mandje belanden. Ik had er in eerste instantie het bijensetje van DDBD bij gekocht maar zag dat hij natuurlijk ook voor meer doeleinden gebruikt kan worden. Ik heb er dus ook een beterschapskaartje van gemaakt. Het papier is van Maja en het plaatje van Daantje past er goed bij. Ook de aardbeitjes van MD weer eens gebruikt en ook de pannenlappen zijn van MD. En naast het plaatje de lepel van MD die nog rood is van roeren in de pan met aardbeien. De teksten zij van Marleen van MD. Een leuke set met leuke fruitteksten.

Deze kaart doet mee bij:
daisychainchallenge
de-egel
knutselsenkadootjes 
hobbyshopveldmaat

En nu hebben Nicolette en ik ook nog een vraagje: onze moeder wordt 18 maart 85 jaar en in deze tijd kunnen we nog geen groot feest geven. Wel zouden we het leuk vinden als ze extra in het zonnetje wordt gezet. Vinden jullie het leuk om haar een kaartje te sturen? Stuur mij of Nicolette een berichtje via het contactformulier (rechts bovenaan)en dan krijgen jullie het adres. 

En ik heb nog een leuk plekje gehaald:

Fijne dag!

19 opmerkingen:

  1. Ga ik doen hoor !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en wat een leuk model is het, gefeliciteerd met je toppertje, formulier is verstuurd. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n mooie kaart Caroline, leuk hoe je de pannenlapjes hebt opgehangen en de lepel gekleurd van het roeren! En fijn papier gebruikt.. Ik ga me aanmelden. 🙂 Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie leuk geworden! Alles zo mooi gecombineerd.
    En ik hoop dat mama veel kaarten krijgt.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje…gaaf model ook!
    Ik ga je moeder een kaartje sturen, leuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Caroline!
    Ik heb je een berichtje gestuurd.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke jampot met jampot.
    Ik heb je gemaild.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline,
    wat een leuke vorm is dat! Helemaal geschikt voor een beterschapskaart.
    Dank je wel voor het meedoen bij de Egel en K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi deze kaart in bokaalvorm ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje wat een leuke vorm net een jampotje leuk het bijpassende plaatje
    ik heb Nicolette al een berichtje gestuurd voor een kaartje je moeder
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie beterschapskaart Caroine!
    Eigenlijk moeten we geen live's meer kijken is niet goed voor onze portemonnee haha.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je de snoep-pot hebt gebruikt om dit mooi beterschapskaartje te maken, die is in ieder geval goed gelukt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een snoep potje in een snoep pot...heel tof samen! Aardbeitjes altijd goed
    voor een beterschapskaart...super leuk Caroline.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart in dit model, leuk plaatje en de houten lepel met jam, past er perfect bij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige snoeppotkaart, Caroline Formulier is verstuurd
    Dank je wel voor je deelname bij hobbyshop Veldmaat
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Caroline, de pot met het keukengerei is prachtig. Bedankt dat je mee doet bij K&K. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart en heel gaaf hoe je al het fruit en toebehoren een plekje hebt gegeven. Dank je wel voor jou bijdrage aan deze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kaartje zeg!
    Gezellig dat je meedoet bij Daisy Chain Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kaart voor onze keuken challenge bij K&K.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline