Pagina's

dinsdag 29 december 2020

Kleertjes naaien is ook een grote hobby!

  hoi allemaal,

Sommigen weten wel dat ik nu ik niet meer werk, mijn oude hobby weer heb opgepakt en dat is naaien. Voor Evi maar ook voor anderen. Er werd hier wel eens gevraagd wat ik allemaal naaide en nu vroeg Margreet het ook weer. Ik heb maar even een soort van collage gemaakt. Ik maak veel op bestelling nav stofjes die ik dan laat zien maar ook nav een voorbeeld van wat ik laat zien. 

 

 

 

   Naast de kleertjes maak ik ook andere dingen zoals borstvoedingsdoeken, ideaal om je kindje de borst te geven zonder dat iedereen alles ziet. Je baby zit onder het doek en dmv de ring aan de bovenkant kan je zo naar je baby kijken. Maar ook mijn aankleedkussen voor Evi heb ik gemaakt.

 

Ook heb ik al een aantal momsbags gemaakt. Die zie je nu veel aan kinderwagens hangen. Hier past lekker veel in. Ook een bijpassende luieretui maak ik erbij. 

 

En op de laatste foto onze trots:Evi, op het boxkleed en in mijn kleertjes.  Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik allemaal naaide. En misschien vind je het wel leuk om iets voor je kleinkind of kraamcadeautje te hebben..... geef dan even een seintje.

Fijne dag!



14 opmerkingen:

  1. Tjonge, dat is al een baan op zich, je hebt ook helemaal geen tijd meer om te gaan werken;-) Supergaaf al die mooie kleertjes en babyspulletjes! Evi heeft geluk met zo'n Oma, die haar hele garderobe maakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ,prachtige serie baby kleding.
    Knap gedaan Oma.
    Daar mogen ze trots op zijn.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om er een collage van te maken, Het ziet er allemaal zo mooi uit.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er mooi uit Caroline. Prachtig en zo'n kleindochter is natuurlijk ook heel leuk om voor te naaien.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik weet het en heb al veel gezien op Insta. Ontzettend leuk allemaal. Daar zul je wel veel voldoening uit halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag ook al veel voorbij komen op Insta, heb ook jarenlang kleding gemaakt, maar voor baby's is het wel extra leuk kleding maken,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke dingen maak je Caroline...je ontwerpt het ook zelf?
    Ik maakte ook veel goor de kinderen en heb de modevakschool gedaan voor dames, heren en kinderkleding maar opeens was ik het zat en werd mn lockmachine niet meer gebruikt...zonde eigenlijk!
    Leuk hoor dat je je hobby weer hebt opgepakt!
    Fijne jaarwisseling en een gezond 2021
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi stuk voor stuk, het geeft zoveel voldoening om van een lapje stof iets moois te maken. Mijn vingers laten het niet meer toe, vroeger alles gemaakt voor de kinderen van broekjes en jurkjes tot jasjes en daarbij vestjes en truien gebreid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaa ik zie al dat moois ook voorbij komen op instagram en wil zeker binnenkort iets voor onze nieuwe kleindochter, houd het vast in gedachten Caroline. Zal eind februari begin maart zijn dus misschien heb je al iets in gedachten? Ik zal je binnenkort een berichtje sturen! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk allemaal Caroline!
    Jij bent ook heel precies dat kun je wel zien.
    Je hebt er een dagtaak aan als ik dit allemaal zie!
    Groetjes en succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je aan mijn verzoek gehoor hebt gegeven. Wat een superleuke collectie laat je ons zien. Jammer dat ik geen kleinkind heb, maar mocht ik een babycadeautje nodig hebben, dan zal ik aan je denken.
    Heel gaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw ! Hoe knap. Ik heb een naaimachine, maar eerder omdat dit een logische aanwinst leek, 30 jaar geleden... en neen, ik kan er nog steeds niet mee werken, maar ja, misschien leer ik het ooit nog wel haha ! knap dat jij dat allemaal kan! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw, wat een leuke kleertjes maak jij zeg! Heel cool met al die leuke prints. Heerlij dat je daar nu de tijd voor hebt. Ik kan een broek korter maken en wat klein verstelwerk en dat is het dan wel. Hoewel ik in het verleden wel eens een paar rokjes voor mezelf en later mutsjes voor mijn zoon heb gemaakt. Maar da's al weer lang geleden. Wie weet, als ik niet meer werk... Babykleertjes is wel heel leuk, je hebt snel resultaat. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline