Pagina's

zondag 4 augustus 2019

Gastdesigner bij Creative Sketchy Girls

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik mijn kaartje laten zien die ik heb gemaakt voor de challenge bij creativesketchygirls.
Mijn kaartje heb ik gestuurd naar de wijncursusleider van mijn man die pas een ongeluk met de fiets heeft gemaakt en plat op zijn gezicht was gevallen. Ik zal jullie de details besparen maar hij moest de wijn met een rietje drinken. Nou, dat verklaart al een hoop denk ik. Hij kon de kaart zeker waarderen!

Het papier is van Studio Light, het plaatje weer van Syta en de glaasjes zijn van Leane de Graaf.

 
Deze kaart doet mee bij:

Fijne zondag!


14 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje en mooi persoonlijk.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt ook een mooie kaart gemaakt Caroline!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart voor de wijn lief hebber.
    Beterschap voor hem.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een productie weer hier Caroline!!! veel moois gezien en een mooi troostkaartje voor deze pechvogel!
    Ik wou dat ik de badkamer eerder had gedaan wat een genot niet meer in die krappe cabine te staan hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart heb je voor de pechvogel gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wijn door een rietje moeten drinken....dan is hij ontzettend slecht terecht gekomen. Hopelijk is hij wat opgeknapt door jouw mooie kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat een pech voor de cursusleider, je kunt zo lelijk terecht komen. Leuke kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een gave kaart....en ik snap wel dat dit werd gewaardeerd.....Moest even lachen om dat rietje....Ik had er 1 bij gedaan denk ik whahahaha.
    Fijn dat je meedoet aan onze challenge bij Ally's angels.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjonge, dan heeft hij een flinke smak gemaakt! Lief dat je en kaart voor hem maakte. Wordt altijd gewaardeerd. EN hij is natuurlijk ook heel toepasselijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem super leuk!
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A super card, which I'm sure will be appreciated by the wine course leader. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month. Good luck!
    Liz - DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card with lots of layers. Thanks for joining the challenge at Crafty Gals Corner.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What an absolutely fabulous card! I love it! Thanks for joining us at A Perfect Time to Craft! Marcia, DT https://aperfecttimetocraft.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful!! Thank you for joining us at Simply Create Too Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline