Pagina's

dinsdag 12 maart 2019

Winnaars Candy!

Hoi allemaal,

Ik ben gisteren meteen aan de gang gegaan met de candy, wel zo leuk voor jullie toch?
Ik heb even bij mijn blogpost aangepast op aanraden van Karin. Ik had in mijn enthousiasme nl de enveloppen met adres erbij gezet. Stom natuurlijk! Ik wilde alles zo compleet mogelijk laten zien.
Ik laat nu de winnaars zien nav de nummergenerator. Sommigen gaven 2 voorkeurspakketjes aan, deze heb ik ook bij alletwee de pakketjes mee laten doen. Jeanet had geen voorkeur dus die heb ik bij pakketje 2 en 6 laten meedoen.
 Afbeeldingsresultaat voor tromgeroffel


En de winnaars zijn..................tromgeroffel..................

Pakketje 1
Wies



Pakketje 2
Jeanet
 

Pakketje 3
Ela

 Pakketje 4
Annerieke


 Pakketje 5
Rosina


Pakketje 6
Carla


Ik ga ze zo op de bus doen en hoop dat jullie morgen de pakketje mogen ontvangen.
Heel veel plezier ermee!

Ik heb sommigen al bedankt voor de mooie kaart die ik van jullie heb ontvangen. Bij de anderen kom ik jullie zo snel mogelijk langs.
Ik vond het heel leuk om zoveel post te ontvangen.......dank jullie wel!!!




15 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnaars, maar misschien vinden ze niet prettig dat hun adres nu voor iedereen bekend is. Toch een beetje aan de privacy wet denken Caroline. Ik hoop dat je het me niet kwalijk neem dat ik dit zeg.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle winnaars van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd allemaal!
    Dank je wel voor de leuke actie Caroline.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag van gisteren Caroline...en hopelijk heb je een hele gezellige dag gehad.
    en super bedankt dat ik de gelukkige winnaar ben van een van je pakketjes
    Altijd leuk om in de prijzen te vallen
    Nogmaals DANK JE WEL!!!
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben ik een geluksvogel om zo'n pakketje te winnen, hartstikke leuk. Dank je wel alvast Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dames gefeliciteerd met jullie leuke pakketjes. Leuk dat je zoveel hebt gekregen Caroline. Is altijd een extraatje groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooh...wat super leuk, Caroline. Laat thuis na een drukke werkdag en dan is dit wel een heel fijne verrassing! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een leuke verrassing Caroline. Ik zie nu pas dat ik een pakketje heb gewonnen. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat heb ik geluk, ik ben bij de winnaars.
    Dit is een fijne verrassing.
    Dankjewel Caroline.
    En geniet jij nog maar een lange tijd van al je gekregen kaartjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, zoveel post! Ik stuurde in het begin van mijn blogcarriere kaarten in de stijl van de ontvanger. Maar toen ik zelf kaarten kreeg vond ik het veel leuker kaarten te krijgen in de stijl van de zender, daar doe je meer inspiratie van op, dan als je eigen stijl wordt nagedaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd winnaars!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. alle winnaars gefeliciteerd , ik vond het leuk om mee te doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Da's grappig, ik maak net de brievenbus leeg en daar zit een mooi pakketje in! Ik had je blogpost nog niet gelezen, dank je wel Caroline, erg leuk! Vanmiddag ga ik er gelijk eens mee stoeien. En de andere winnaars natuurlijk ook van harte! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline