Pagina's

vrijdag 8 februari 2019

Jongensbaby

 Hoi allemaal,

Babykaartjes maak ik graag en nu er straks weer een collega gaat bevallen moet er weer een voorraadje gemaakt worden want ook de andere collega's kopen nog wel eens een kaartje.Vandaag mijn jongenskaartje, de meisjesvariant staat ook al klaar.....
Ik heb een DDB mal gebruikt als basis, plaatje van Syta, papier van Moda Scrap, zo mooi! De tekst, de ovale mal en de waslijn zijn van Ali. 

Correcte: ik begrijp dat de tekst van Crealies is.  Moet ik die even verplaatsen op mijn mallenbord haha.


Deze kaart doet mee bij:


En ik heb nog gewonnen met een kerstkaartje:
 

Fijne avond!


19 opmerkingen:

  1. Heel mooi Caroline, babykaartjes hebben altijd iets vertederends hè! Ik vind het een prachtig geheel en superlief plaatje van Syta.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi babykaartje, Caroline.
    Proficiat met je winnertje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke en lieve kaart Caroline. Kleine aanvulling, de tekst is van Craelies, hihi.
    Gelukkig heb je nu weer nieuwe mooi babypapier zodat je weer mooie babykaarten kan maken.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een super schattig babykaartje, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje! En ik heb die stans ook, inderdaad zoals Nicolette zegt van Crealies.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige babykaart, mooi plaatje en papier ( dat heb ik deze week ook besteld en ook voor meisjes..echt super)
    gefeliciteerd met je Top 3 plekje
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi en lief kaartje Caroline!
    Leuk voor je het top 3 plekje...altijd gaaf!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is such a beautiful card. Thanks for joining us at Cardz4guyz. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ene lief schattig babykaartjeCaroline !
    gefeliciteerd met je top3 plekje .
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje Caroline! Wat een leuk papier is dit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is just gorgeous hun

    Thank you for sharing with us at 'Not Just Cards'
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super schattig , ben dol op babykaartjes .... heb ze jammer
    genoeg weinig nodig...

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a sweet image and card design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful! Thank you for sharing with us at Not Just Cards Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wow, this so pretty, great job with the shape and the baby adorable. Thanks again for playing our twist challenge at Krafty Chicks.

    Leanne DT/KC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super super lief kaartje Caroline! Prachtige combinatie van kleuren.... leuk dat bruin erbij!
    Gezellig dat je weer van de partij bent en heel veel succes!
    xxAngela
    MHH-challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful! Thanks so much for participating in Papercraft Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So sweet. TFS Let's Craft and Create...…..Lis


    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline