Pagina's

zaterdag 20 oktober 2018

Hartelijk gefeliciteerd (reminder 2Sistersontheblog)

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik mijn reminderkaartje zien voor 2sistersontheblog waar we deze maand een sketch vragen. We hebben nog maar 9 inzendingen omdat de sketch moeilijk schijnt te zijn. Maar dat is echt niet zo! Kijk maar goed dan valt het echt mee. En we geven deze maand ook een leuk prijsje weg! Maaaaaar....... alleen bij minimaal 10 inzendingen........

Dit is de sketch:

Mijn kaartje doet mee bij:
alwayshappybirthday - anything goes
butterflyspotchallenge - butterflies and birthday
daranddiane - stripes and dots
letscreatechallenges - option paper strips

En ik heb een top 3 plaatsje gehaald bij de creativesketchygirls  met dit kaartje:

 
Fijne dag!


18 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart, Caroline.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige kaart voor ons blog gemaakt.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart en ik vind de sketch erg mooi! Ben nog even in de vakantie opruim "mood" maar hoop nog een kaartje mee te kunnen doen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi inspiratiekaartje, Caroline...ik ga kijken of ik mee kan doen. Proficiat met je toppertje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie reminder heb je gemaakt, leuke sketch,ziet er weer prima uit,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie reminder Caroline. Ik wil hem nog steeds maken maar nu nog tijd vinden hihi. Leuke sketch hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart! de schets ligt nog op mijn buro, lukt hopelijk deze week nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte met je top 3 plek en je reminderkaart is ook top! Ik ga zeker nog meedoen, mooie schets is het. Moet nog even de tijd vinden na ons tripje. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf gedaan en jij weet de sketch wel naar je hand te zetten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een sketch altijd moeilijk vind.....Ik voel me dan niet vrij voor mijn eigen dingetjes.....raar is dat.....
    grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Both cards are FABULOUS!!! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Stripes & Dots’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful birthday card. Thanks for sharing with us at Always Happy Birthday.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful cards, thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Both creations are gorgeous, thanks for joining the challenge at Crafty Creations and we hope to see you again soon. Donna - DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW! Look at all of those amazing layers--my favorite! A FAB Sketch, gorgeous cards! Thanks so much for playing along with us at The Double D Challenge Blog, Stripes And Dots, Donna, DT Member.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is really pretty and those butterflies are gorgeous. Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me this week. Hugs Mrs A. .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super cute!!! Thank you for joining us at Let's Craft, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hartstikke leuk kaartje, mooie kleurtjes!
    Bedankt voor je deelname op het 4 Season blog.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline