Pagina's

zondag 1 juli 2018

Het is zomer!

Hoi allemaal,

Vandaag begint er een nieuwe challenge bij 2sistersontheblog waar we deze maand graag fruit willen zien op je kaart. Ik heb een kaartje gemaakt voor mijn nichtje die op 1 juni jarig was. Een lekker zomers kaartje waar je een lekkere kan water ziet met limoen. Tuinstoel erbij, teenslippers en lekker met je blote voeten rondjes draaien in het zand, heerlijk! Ik heb dit keer de bekermal van DDB gebruikt. Dit vond ik wel toepasselijk.  Zo krijg je echt zin in de zomer!

En ik ben sinds gisteren weer terug van vakantie uit Frankrijk. Dit jaar zijn we weer in Bretagne geweest. Een heerlijk plek waar we nu 4x zijn geweest en zeker niet de laatste keer! Prachtig weer gehad en lekker genoten van de natuur en elkaar! Nu zijn we nog een weekje thuis dus gezien de temperatuur nog volop een vakantiegevoel!

Deze kaart doet mee bij:

4craftychicks - summer is her
asnowflakespromise - a snowflake promise
abitmoretimetocraft - challenge 71
alessandrasangels - anything goes
alwayshappybirthday - juli challenge
aperfecttimetocraft - challenge 7
artisticinspirationschallenges - challenge 203
cardmaniachallenges -anything goes
cardz4galz - summer sunny days
citycrafter - seaside
simplypapercraftsforalloccassions - challenge 59
anmacreatief - zomer

Verder heb ik tijdens mijn vakantie nog wat leuke plaatjes gehaald met mijn kaarten:
En bij de laatste challenge van onderstaand blog heeft iedereen gewonnen. Ik had er 3 ingstuurd:

Fijne avond!


7 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart. Zeker toepasselijk met dit weer.
    En gefeliciteerd met je top plaatjes.
    Liefs Nicolettr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke zomerse beker heb je zo gemaakt, Caroline.
    En gefeliciteerd met je topplaatsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verwennerij met al je prijzen....leuk hoor....gefeliciteerd!
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt Caroline.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een hele mooie creatie Caroline.
    Een leuke tas met toffe dingen erop.
    Heerlijk zomers om een lekker fris drankje uit te nuttigen.
    Leuk als je thuiskomt en er staan zoveel Topplaatsjes op je te wachten. Gefeliciteerd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caroline, mooie kaart heb je gemaakt voor de nieuwe challenge en wat leuk dat je zo vaak in de prijzen viel,
    groetjes,
    Ans
    ..en nu is je zus op vakantie, heb je haar nog wel gezien ??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke bekerkaart heb je gemaakt Caroline. Fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie. En inderdaad hier ook nog heerlijk weer. Dat is fijn thuiskomen.. soms blijft het bloggen er even bij. Gefeliciteerd met al je succesjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline