Pagina's

vrijdag 1 juni 2018

Voor Jeanet

Hoi allemaal,

Vandaag mijn kaartje voor Jeanet die gisteren jarig was.  Niet heel druk maar door de mal heeft het verder ook niet veel nodig.


Deze kaart doet mee bij:
crafterscafeblogchallenge - tic tac toe: white, patterned paper, embossing
4craftychicks - anything goes
craftycardmakers - things with wings
cuttlebugmania- butterflies
notjustcardschallenges - may challenge
anmacreatief - vlinders

Gisteren gaf ik al aan dat ik heerlijk buiten aan het knutselen ben. En werd er gevraagd of ik niet steeds naar binnen moest om spullen te halen. Haha valt mee hoor, ik heb gewoon mijn map met plaatjes, wat papier, mallen zitten in een doos bij de cuttlebug en op zich gaat het dan best. En soms zet ik de parkiet er gezellig bij. Dit zit dan lekker te fluiten met de buurtvogels.
 

 En met dit kaartje heb ik de aflopen maand 3x gewonnen
A bit more time to craft extra/The holy and Ivy christmas/Sparkles Christmas Challenge


Met het kaartje voor mijn vader bij Crafty Ribbons

En met dit kaartje bij Bijna kant en k(l)aartjes:

Zo, dat was weer een hele blogpost om door te lezen.
Ik ga weer lekker verder borduren in de tuin met mijn kaartje voor het nieuwe blog:
Deze is vandaag van start gegaan!

16 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Caroline!
    De mal is Super.
    De cupcake ziet er lekker uit. Eat me staat er, met een lekker bakkie koffie, geen slecht idee!!!!
    Gefeliciteerd met je toppertjes, die ene 3 keer!
    Ze zijn ook erg mooi, kun je trots op zijn.
    Bedankt voor je reclame voor Steelsteekje.
    Ben al nieuwsgierig geworden wat je maakt😊.
    Veel plezier!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo buiten freubelen, pietje heeft een goed leven bij je.
    Leuk om te zien!
    Doei.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verjaardagskaart Caroline!
    Hier regent het al de hele dag.
    gefeliciteerd met je top kaartjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige verjaarskaart voor Jeanet! Gezellig zo buiten knutselen met Pietje naast je.
    Wow, 3x winnen met dezelfde kaart en dan nog eens met 2 andere kaartjes winnen. Volgens mij ben jij de top winnaar van ons allemaal.
    Volgens mij heb je toch ook een Top 3 plaats bij Crafty Ribbons???
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blij met je mooie kaart, Caroline. Bedankt!
    En gefeliciteerd met al je winnende kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha een taartje voor Jeanet, heel toepasselijk voor haar.
    Dit is een heel mooi kaartje geworden Caroline.
    Leuk voor je om zo dikwijls in de prijzen te vallen, gefeliciteerd. Mooie kaartjes ook.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Caroline,
    wat leuk dat ik nu kan zien hoe je dat doet! Slim hoor. En heerlijk buiten! Wij zetten de kanarie ook buiten met mooi weer. Vindt hij leuk aan zijn gefluit te horen.
    Je kaart is heel mooi! En wat gaaf dat die kaart zo vaak won!!
    Groetjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. YOur cupcake card is fabulous and just right for our tictactoe challenge at the Crafters Café. We hope you come again, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heeft ook niks meer nodig En gefeliciteerd met je prijzen.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A wonderfully designed card with a delightful image. I really love the die cut you framed it with. The butterflies are beautiful. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers for our Things With Wings challenge. Happy Crafting!
    Glenda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Will the butterflies be tempted by the cake? Thank you for joining in the Crafty Cardmakers challenge this fortnight and hope to see your lovely work again.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super mooi! Gezellig dat je meedoet bij very nice! Artistic Inspirations Challenge Blog.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke kaart voor Jeanet.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow so pretty, love that paper you used for the background, great card!
    Thanks for playing our challenge at 4 Crafty Chicks.

    Leanne DT/4CC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wonderful card using our TTT recipe. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "TTT" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk kaartje! blijft leuk dit DP. Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline