Pagina's

woensdag 23 mei 2018

In de wolken

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje die ik al een poosje klaar heb staan en nog mee wil laten doen aan een challenge. Momenteel komt er weinig uit mijn handen door persoonlijke omstandigheden en heb ik momenteel niet veel zin om te knutselen en te bloggen. Soms lukt het om hier en daar een reactie te geven maar het kost me veel moeite. Ons eigen blog 2sistersontheblog probeer ik wel bij te houden. Als ik dus een kaartje plaats maar niet bij jullie kom kijken is dat niet persoonlijk bedoeld maar heb ik er even geen verdere energie voor......


Deze kaart doet mee bij:
anmacreatief - sketch
4-seasonchallenge - geboortekaartje

Fijne dag!


17 opmerkingen:

  1. Soms heb je dat Caroline.....neem de tijd die je nodig hebt.
    Je kaartje is echt een lieverdje!
    Groetjes en sterkte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Take your time , je trouwe volgers begrijpen dat wel !
    Mooi kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geeft niets, neem je tijd...hebben we allemaal wel eens. Je kaart is snoezig Caroline!
    knuf Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschoon kaartje heb je gemaakt Caroline, super lief!
    Sterkte hoor...niemand zal het je kwalijk nemen!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje Caroline. Take your time. Is wel eens nodig. Sterkte.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje en soms komen er helaas andere dingen op ons pad dat helaas hobby en blog erbij in schiet...zal voor iedereen zo zijn. Sterkte.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief kaartje. Leuk plaatje en papier met olifantjes. En sterkte gewenst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kaart Caroline!
    Oei, dat klinkt niet zo fijn, ik wens je veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maak tijd voor jezelf en even op rust komen Caroline. Sterkte.
    En toch een schat van een kaart dat je hier laat zien.
    Ik vind hem geweldig mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje Caroline!
    Soms heb je even tijd voor jezelf nodig...sterkte.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schattig kaartje Caroline.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje. Ik hoop voor je dat jouw persoonlijke wolken snel wegtrekken en het zonnetje weer doorbreekt. Sterkte!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi leuk kaartje Caroline !
    Wens je heel veel sterkte !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaartjes weer
    sterkte gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje, erg schattig! Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season Challenge blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie uitvoering van de sketch!Prachtige kaart.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de SKETCHchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline