Pagina's

zaterdag 16 december 2017

Voor Nicolette

Hoi allemaal,

Ik heb mijn verjaardagskaartje aan Nicolette gisteren gegeven en dus kan ik het vandaag laten zien.
Ik zag dit model op facebook voorbij komen en natuurlijk wil je voor je zusje een speciaal model.  Ik had alleen nog geen tijd gehad om hem overdag op de foto te nemen en heb gisteren Nicolette gevraagd wat foto´s door te sturen. Helaas is hij wat donker. Ik zal Nicolette vragen om nog een nieuwe foto te maken.


Ik heb inmiddels een nieuwe foto:


Deze kaart doet mee bij:

de-egel  - geen vierkant of rechthoekige kaart
abitmoretimetocraft  - challenge 58
aperfecttimetocraft - anything goes
craftingbydesigns. - anything goes
crafting-with-friends - anything goes
scrapping4funchallenges - anything goes
BeChallenged - challenge dec/jan

Fijne dag!


28 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje voor Nicolette...leuk model!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks de foto, kun je toch echt wel zien dat het een prachtige kaart is geworden voor je zusje. Superleuk model ook.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je voor je zus Nicolette gemaakt Caroline.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er prachtig uit, ik ben hier ook mee bezig geweest, heb het uiteindelijk weg gegooid, ik vind die open achterkant niet mooi en versturen gaat ook niet,gelukkig kon jij de kaart geven.. en het ziet er toppie uit,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw...wat een super mooie kaart heb je voor Nicolette gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende kaart voor je zus!!!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart heb je voor Nicolette gemaakt!
    Mooi model heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Original design, beautiful card. Thanks for joining us at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een schitterende kaart voor mij gemaakt. Hij is zo mooi en een leuk model.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd met je zus en de kaart is mooi en het model bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk model Caroline, je hebt zeker iets moois voor je zus gemaakt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart voor je zus! Ben er ook mee bezig...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie vintage uitvoering van deze kaart Caroline. Daar was Nicolette natuurlijk heel blij mee.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stunning card love all the detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Wishing you a Blessed Christmas and a Happy New Year.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a fantastic design I love it nice work.
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stunning creation! I love the fold!

    Thanks for playing along with us at our present challenge at Kreativ-Tanten and good luck! Hope you will join us next month again.

    Hugs
    Alex

    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#12 – Anything goes}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#12 – End of year }
    *DT* Craft Rocket Challenges {on beak until January 2018}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ga even voor je informeren inzake crafting from the heart. Kan jij mij jouw emailadres sturen in een PB via facebook of mij even mailen op creaine@gmail.com?
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Caroline, even een berichtje n.a.v. je mails over je GD-schap bij The Crazy Challenge. Ik heb op 7 december gereageerd op je vraag, maar kennelijk is dit niet bij je aangekomen? Stuur anders nog ff een bericht naar ellenbakker1262@gmail.com dan stuur ik je de thema's van de challenges in januari.
    groetjes, Ellenl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik heb contact gehad met Fiona, ze zou jou zsm mailen. groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit is wel een heel bijzondere kaartvorm en je hebt hem prachtig uitgewerkt!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a wonderful design, I love the shape and folds.
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Janice DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Voor je zus mag het zeker wel specialer, en dat is je ook gelukt. Prachtig! Fijn dat je met de uitdaging van de Egel meedoet deze maand. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super project

    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    June DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tolle Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße und einen guten Rutsch ins Neue Jahr.
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful,

    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline