Pagina's

maandag 25 september 2017

Voor Maarten

Hoi allemaal,

Zoals beloofd zou ik mijn kaartje nog laten zien die ik vrijdag met Nicolette heb zitten maken. Ik heb er een kaart van gemaakt voor onze schoonzoon die 1 november jarig is. Ach, hij kan maar klaar zijn toch? Maar waarom dit plaatje? Hij is gitarist bij een groep en hij heeft pas een nieuwe baan dus dat is een leuke combinatie vond ik. Ik heb het kaartje gemaakt uit een kant en klaar blok en 2 voorbeelden gecombineerd maar natuurlijk mijn eigen draai eraan gegeven. De happy birthday tekst is een Ali mal net als de postzegelmal waar het plaatje half in zit. De tempels van de muzieknootjes en de tekst (You rock) is van Joy crafts.

orignele plaatjes:


Deze kaart doet mee bij:

bijnakantenklaartjes - Uitdaging 7
alwaysfunchallenges  - anything goes
anmacreatief - mannen
creapaleis  - verjaardag jongen

En ik heb nog 2 winnende kaartjes:

Scrapping4fun Challenges
Crafting from the heart
Fijne avond!


15 opmerkingen:

  1. Heel mooi. Het is een leuk model en het plaatje is inderdaad toepasselijk!
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke en stoere mannenkaart heb je er zo van gemaakt, Caroline.
    En gefeliciteerd met je twee winnende kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie kaart Caroline en proficiat met je toppertjes!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk Caroline.....en gefeliciteerd met je winnende kaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave kaart en stoer model!
    Gefeliciteerd met je winnende kaarten...top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stoere kaart! Gaaf model. Gefeliciteerd met je winnende kaarten Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart voor Maarten is echt super leuk. Het was ook gezellig om zo samen hier mee bezig te zijn.
    En gefeliciteerd met je winnende kaarten, blijft leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je voor maarten gemaakt Caroline!
    Leuk model kaart heb je ervan gemaakt.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. TOF!!!! Ik heb ook zo'n pakje maar vind dater een paar heel vreemde modellen bij zitten waar ik me echt geen raad mee weet!
    Proficiat met je gave winnertjes Caroline!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zoals je je eigen draai aan de kaart hebt gegeven Caroline. Gefeliciteerd met je winnende kaarten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe kaart. En leuke kleuren. Proficiat met je winnende kaartjes. das altijd leuk, hé.

    xx
    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie mannenkaart!
    Je hebt het leuk persoonlijk gemaakt.
    Gefeliciteerd met je mooie winnende kaartjes.
    Eer voor je werk!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke eigen draai heb je aan deze persoonlijke kaart gegeven, Caroline!
    Proficiat met je winnende kaartjes....2 zelfs...toe maar....leuk voor je hoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gemaakt, gezellig dat je meedoet bij Creative Craft Cottage.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk dat je de uitdaging weer bent aan gegeaan. Heel gaaf hoe je van de 2 voorbeelden een totaal nieuwe kaart j=hebt gemaakt.
    Hopelijk ben je er de volgende keer weer bij.

    -xies- Renate.
    Bijna kant en k(l)aartjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline