Pagina's

maandag 17 juli 2017

In de wolken

Hallo allemaal,

Het eind van het klussen bij onze dochter is in zicht. Deze week nog even flink de puntjes op de i zetten en dan gaan we schoonmaken en inruimen. Zo leuk, al je nieuwe spulletjes uit de dozen halen en een eigen plekje geven..... ik weet het nog goed van mezelf.

En nog meer nieuws want mijn nichtje staat op het punt van bevallen. Tijdens mijn vakantie had ik al 2 kaartjes gemaakt maar eentje wil ik alvast laten zien omdat morgen de einddatum van de challenge is waarmee ik mee wil doen. Het is een jongensbabykaartje. Het meisjeskaartje laat ik nog wel een keer zien. Ik ben benieuwd welke ik mag sturen......


 Deze kaart doet mee bij:

Come and Get it  - use 2 or more designers paper
craftycalendarchallenge - anything goes
crafting-with-friends - challenge #47
cinspirations - anything goes # 279
DOING Life - anything goes 12
hobbyvisiondt - moodboard
kreativtanten-challenge - farbchallenge
lovetocraftchallengeblog - anything goes #12

 En ik stond nog met een kaartje in de top 3:
The Sketchy Challenges

Fijne avond!



20 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart Caroline. Leuk om je fles hiervoor te gebruiken. Succes met de laatste loodjes. Het wordt zo mooi!
    En gefeliciteerd met je top notering, altijd leuk!
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super lief...leuk gedaan hoor! Het is duidelijk dat het nog niet bekend is wat het gaat worden.
    Gefeliciteerd met ie winnende kaar, hij is prachtig.
    Suc6 met de laatste klusjes!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattig kaartje heb je zo gemaakt, Caroline.
    En gefeliciteerd met je topplaatsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heeft denk ik wel iets om zo samen aan het nieuwe plekje van je dochter te werken Caroline. Gezellig..
    Je jongenskaart in flesvorm is heel lief vind ik, mooi gedecoreerd.
    Gefeliciteerd met je top 3 notering, altijd leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke babykaart Caroline. Ik ben benieuwd naar het meisjes kaartje.
    Wat gezellig om zo samen met je dochter te klussen!
    Gefeliciteerd met je top-notering!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is en blijft die fles leuk hè voor babykaartjes. Dit is dan ook weer heel erg leuk geworden. Mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een mooie kaart gemaakt met de fles.. Lief plaatje en alles weer super gecombineerd.
    Gefeliciteerd met je Top 3 plekje.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Caroline!...de babyfles blijft leuk om te gebruiken voor deze kaartjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kaart Caroline!
    Wat kan dat stel goed geheimpjes bewaren want op de echo is het al zo snel zichtbaar, spannend wat het wordt! Straks kun ook jij weer je ogen uitkijken en knuffelen, het is zo vertederend zo'n minimensje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautifully created with all your gorgeous details!
    Diane FAF DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor een jongensbaby. Die flesvoeding is erg leuk!
    Fijn dat het klussen er bijna op zit. Dan straks er alleen nog heen voor thee/koffie ;-)
    Groetejs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige babykaart, wat een schattig plaatje. Leuk dat het nog een verrassing is voor jullie wat er komt, wordt steeds vaker al verteld van te voren.
    Gelukkig dat jullie al zo ver zijn bij je dochter. Gefeliciteerd met je top3 kaartje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie baby kaart leuk met de papfles .
    Gefeliciteerd met je top kaartje !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige babykaart, die flesvorm blijft voor dit doel altijd prachtig. Ik hoop dat je hem snel kunt versturen.
    Gefeliciteerd met je top 3 plekje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is beautiful Caroline! and thanks for joining us at Crafty Calendar Challenge hugs Sue J xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely work, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie kaartjes zijn het weer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stunning creation. Love the soft colors. Thank you very much for joining our challenge at Come And Get It challenges.
    Hugs, Iwona

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Caroline this is beautifully crafted and perfect for our 12th ‘ATG with CREATE WITH TLC’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck and hope to see you play with us again.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}
    PS: Such a cute baby card.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful creation. Love all the layers and details. So glad you shared over at Inspiration Destination.
    Billie A
    Inspiration Destination
    Catch the bug
    Creative with Stamps
    Aud Sentiments
    Paper Play Sketches

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline