Pagina's

woensdag 1 juni 2016

Borduurkaartje

Hallo allemaal,
Vanmiddag weer even heerlijk zitten knutselen bij mijn zus. En zo lief, ze had voor mij een stempel/stanssetje met bloemen bij de Action gekocht. Laatst hadden we daar naar gezocht en gevonden. Tenminste we hadden niet degene die we graag wilden hebben haha. Nu had ze er eentje voor me meegenomen. Ik ga er snel mee aan de slag! Dank je wel lieve Nicolette!
Vandaag weer een borduurkaartje die ik heb afgemaakt. Het plaatje is van Marieke; dat zijn altijd zulke mooie tinten. Het patroontje is van Stitch and Do.
Deze kaart doet mee bij:
butterflyspotchallenge - butterflies + A is for aperture and/or apricot
abitmoretimetocraft - anything goes
craftysentiments - gem or Pearls
creativecornerchallenges - bingo: cream white green
fussyandfancychallenge - dies or punches
 crazychallenge - you favorite colour : apricot
 
 
En afgelopen vrijdag heb ik nog gewonnen bij Scrapping4fun met mijn moederdagkaartje
Fijne avond!

21 opmerkingen:

  1. Beautiful card Caroline. LOve the wonderful stitching on the background and super decoupaged detail. Thanks for fluttering by Mrs A's Butterfly challenge - Andrea GDT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline,
    wat lief van je zus!
    Mooie kaart heb je gemaakt, leuk idee om een opening te stansen en daar het plaatje op te plakken..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden Caroline en graag gedaan hoor van de stempels. Ik zie je kaart er mee wel verschijnen.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en heel leuk met die opening! Lief van Nicolette en ik ben benieuwd naar je kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een beauty Caroline, prachtig geborduurdin lieve kleurtjes, mooie afwerking ook
    gefeliciteerd met je gewonnen prijs, leuk oor je meis.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, mooie kleurtjes en heel erg mooi die opening in het midden. Lief van je zus en het lijkt me heerlijk om samen een hobby te delen. Ik zie dat ik zoveel mooie kaartjes van je had gemist, je kaarten zijn altijd zo stijlvol.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geborduurd! En wat heb je toch een lieve zus! Fijn dat jullie samen kunnen freubelen.
    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een hele mooie geborduurde kaart! Mooie kleuren en een leuk plaatje..
    Je boft maar met je zus ..
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, Caroline. En gefeliciteerd met je winnende kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi is dit kaartje weer Caroline...zoooooo een mooi borduurtje er weer op prachtig in die kleurtjes...
    en heel leuk is dat om samen met je zus te knutselen...en zeker lief dat ze zo een leuk stempel/stans setje meegebracht heeft
    kan je weer heerlijk mee aan de slag...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful elegant card love the stitching and the colours.
    Thank you for sharing with Fussy and Fancy.
    Best wishes
    Jules xx

    Could not find your translator to read your description hope I've got it right. But it looks heel Mooie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n mooie kaart Caroline ! Erg mooi plaatje en alles past zo mooi bij elkaar ! Gefeliciteerd met je winnende kaartje en wat leuk dat je zo goed overeenkomt met je zus ! Gezellig dat jullie samen kunnen knutselen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh goodness me your embroidery stitches around the card are so pretty. I love plain apricot aperture behind your bottle and flower die cuts and love those butterflies. Thank you so much for fluttering by my challenge where your card will be entered twice into the challenge. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So Beautiful card. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs. hugs
    laurigami

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very beautiful and elegant. I love the embroidery. Thanks for joining us at Crafty Sentiments Designs. I hope to see you again on the next challenge! Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Caroline,
    wat een beauty je borduurkaartje ook dikke proficiat met je gewonnen plaatsje
    bedankt dat je langs kwam op mijn blog ook je andere mooie creaties bewonderd die ik gemist had
    fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Caroline,
    wat een beauty je borduurkaartje ook dikke proficiat met je gewonnen plaatsje
    bedankt dat je langs kwam op mijn blog ook je andere mooie creaties bewonderd die ik gemist had
    fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ontzettend mooi geborduurd kaartje. En gefeliciteerd met je winnende creatie.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart met prachtig borduurwerk! Leuk dat je meedoet bij The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Me again. I still think that your card is beautiful and very elegant. Thank you for joining us at Inspiration Destination, good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card <3
    Thanks for joining us at Creative Corner Challenges.
    Hugs from Therese, DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline