Pagina's

zondag 8 mei 2016

Fantasy

Nog even een tweede kaartje van mij vandaag. Dit kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt en was toen net een beetje begonnen met stempelen. Had toen deze stempel van een mand en wilde daar iets mee doen. Ik heb er een leuk, tja, wat is het..., ik denk een feetje, op gemaakt. De rand die ik heb gestempeld is van Eline's vintage EC0095. Echt een fantasiekaartje dacht ik zo.
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
abitmoretimetocraft - anything goes
ribbongirls - anything goes
 
 
Fijne avond!
 
 

12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart het feetje lijkt op een aardbeien meisje, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze kaart is heel leuk geworden.
    Je gaat ook maar door..denk soms dat ik veel maak ,maar ben niet de enige haha
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook zo leuk Caroline.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee heel verschillende kaartjes laat je zien vandaag Caroline....maar ik vind ze allebei heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij gaat maar door en ik vind de kaartjes van vandaag allebei helemaal leuk Caroline!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi gedaan zo monochromatic !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje. tof dat je meedoet met onze challenge bij Scrapping 4 Fun.

    grtjs
    Claudia
    Dt Scrapping 4 Fun

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel lief dit kaartje Caroline...zo schattig zoals die fairy op het mandje zit...super leuk!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat leuk gedaan door het elfje op de mand te zetten. Je vlinderkaart is werkelijk prachtig, mooi die vlinderstans en heel mooi papier.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So beautiful monochromatic card!! Thanks for joining us at Scrapping4Fun Challenges. Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT
    http://anncard.blogspot.tw

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a fantastic Fantasy card you made :-)) I like your image.
    Thank you for sharing with us at Scrapping4Fun. Hope to see you again.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline